"Happy... never mind."

2016. december 22. 09:55 - Nahlaas

avagy boldog (?) karácsonyt

Sok sok éve már, hogy nem a boldogság időszaka ez nekem. Egy edzés végén beszélgettünk a karácsonyról egyik edzőtársammal, és mondta, hogy évekig Ő is így állt a dologhoz. De mára már eljutott odáig, hogy a karácsony olyan, amilyennek mi teremtjük, amilyennek magunk tesszük.

Valahol igaza van. Sőt. Igaza van. 
A helyzet az, hogy én nem akarom, hogy boldog legyen. Nem engedem meg magamnak. Sok éve már, hogy karácsony előtt pár nappal halt meg nagymamám. Minden szentestét nála töltöttünk. Az volt A KARÁCSONY.
Aztán mama meghalt, leukémiában. Aznap reggel, amikor vérátömlesztésre vittük volna őt a kórházba, rosszul lett, mentőt kellett hívni hozzá. Ott voltam, láttam őt. Kijött ajtót nyitni, amikor csöngettünk, de még hálóingben volt. Ő, aki minden nap 6-kor kelt, ha kellett, ha nem. Az ágya úszott az izzadtságtól, és alig bírt beszélni velünk, nagyon sápadt volt. 

Aztán megjött a mentő, és mi követtük őket a kórházba. Az asztali naptárjába már be volt írva szentestére : "Karácsonyi vacsora".  De ezt a karácsonyt már nem töltötte együtt a család...

Már nem emlékszem meddig volt kórházba, de már nem jött ki többet. Látogattuk amikor csak tudtuk.

**********************
Az írás itt a múltkor megszakadt, mert annyi minden tört fel (legfőképp sírás), hogy nem bírtam tovább folytatni. Viszont sok új dolgot megvilágított. Ezeket még nem tudtam leírni, de ha eljön az ideje, megteszem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vadlak.blog.hu/api/trackback/id/tr9912044817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása